8 Eylül 2009 Salı

Foto-Art # Piano

Konu olarak kendilerine Piyano’yu seçen ünlü ressamların eserlerinden örnekler:

Renoir Pierre-Auguste_Girls at the Piano renoirdaughtersofmendes2za

Abbema Louise_At the Piano Day Francis_The Piano Lesson

diğerleri için tıklayın: 61 Foto / 17 MB

Bunlarda Piano’nun girdiği her türlü formu gösteren fotograflar:

If_the_world_just_was_a_piano_by_FelixKlee

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA  Piano_Piano_by_claphand

Girls_at_Piano_Part_Trois_by_padraig13Piano_Mosaic_by_jesusfreak426

diğerleri için tıklayın: 463 Foto / 118 MB

4 yorum:

  1. Çok güzel bir çalışma olmuş , elinize sağlık.

    Her anlamda piyano denilen bence olağanüstü bu çalgının hak ettiği şekilde güzel fotoğrafları bunlar.

    Sanatsal anlamda bir çok öğe ile birlikte kullanılabilecek estetik bir yapıya da sahip özellikle. Tek başına da oldukça estetiktir ya...

    Evrendeki en güzel varlık kadın varlığıyla bütünleştiğinde ise gerçekten ortaya , olağanüstü güzel, sanat değeri yüksek fotoğraflar çıkmış.

    Büyük bir çoğunluğu üzerinde saatlerce konuşulacak fotoğraflar bazıları. Çalması büyük emek isteyen piyanonun kutsallığını ortaya koyacak fotoğraflar...

    Tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle size bende katılıyorum.

    Özellikle eski piyanolar söz konusu olduğu zaman çok daha farklı bir estetik özellik kazanıyor benim için.

    Bir şeye yanarım...

    Şu an evimdeki piyanoyu satın aldığım yerde fotoğrafını çekebilmiş olmayı isterdim.

    Bir arkadaşım evlerinin yakınındaki ahırda Bulgaristandan gelme bir piyano olduğunu söylediğinde şaka yaptığını düşünmüştüm. Ve acilen bir piyanoya da ihtiyacım vardı.

    Şaka yapmadığını o ahıra gittiğim zaman anladım.

    Piyano, bir sürü saman, kir pas içinde ahırda mahsun mahsun duruyordu. Gerçi yanında dünyada en sevdiğim hayvanlardan bir tanesi olan "at " ta vardı ama inanılmaz bir görüntüydü.

    İç donanımına bakıp işe yarar olduğunun farkına vardığım da anneannemden kalma bir bilezik parasına piyanoyu satın almıştı babam...

    Göçmen olarak Türkiye ye gelen bir vatandaşımız çocuklarının çalacağını düşünerek ta Bulgaristandan getirmiş ancak çocuklar ellerini bile sürmemişler.

    Ve...

    Ve koyacak yer olmadığından ahıra kaldırılmış.

    Kurtulmak isteniyordu....

    Çalgıların bilinmeyen öyküleri vardır bu anlamda evimdeki hala kullandığım piyano oldukça önemlidir benim için. Bir insandır o benim için. Ve kimsenin duymadığı sesler saklıdır içinde...

    Bu fotoğraflar gerçekten güzel, bu anlamda sevgili sudaay a teşekkür edilmesi gerekiyor, bana değil, ama tabikii bunu bilemezdiniz.

    Beğenilmesi benim açımdan sevindiricidir sadece:)

    YanıtlaSil
  3. İnanılmaz bir öykü....

    Şu anda buradaki bazı fotoğraflar çok daha farklı bir anlam kazandı benim için.Belki model olarak kullanılmış onlar...evet model olarak ama ete kemiğe büründü bir an için bazıları

    Anlatacak öyküleriniz hep olacak sanıyorum hemde yaşamın gerçekliğinin ta içinden.

    Garip bir duygu içindeyim şu an ve ister istemez, ta Bulgaristan dan başlayan serüven içindeki piyanonun sesini adagio olarak duymaktayım.

    Baslarda ise fortessimo bir haykırış gizlidir belki de....

    YanıtlaSil
  4. Bakın söz konusu fotoğraf olduğu zaman ben biraz dikkatli konuşmayı sevenlerdenim.

    Kişiye hissettirebildiklerinin derinliği ölçüsünde önemlidir fotoğraflar.

    Ve bunlarda çok fazla değildir. Çoğu raslantısaldır.

    Ama benim piyanom, özeldir, çok güzeldir aynı zamanda.

    Hangi maharetli el olursa olsun onu resmetmek isterse, anlatacaklarını duyabilecek kulaklara sahip olabilmelidir öncelikle...

    Öyküsü fotoğraflarından çok daha güzeldir dersem fotoğrafçıların hışmına uğramam umarım:)

    YanıtlaSil

yorumunuz incelendikten sonra yayınlanacaktır